kpiona

  • ۰
  • ۰

سریال به خاطر من اورجینال

سریال به خاطر من اورجینال

"داستان این سریال درمورد جوانی به نام سعید است که پدرش در سن چهارسالگی او را رها کرده است و پس از اینکه بزرگ می شود پدرش را پیدا می کند. داستان از جایی آغاز می شود که می خواهد پدرش را به قتل برساند ولی با آشنا شدن بامریم که دختر پدرش است و عاشق او شده به سمت و سویی دیگر کشانده می شود و...
بازیگران:
آرش تاج، رامین خداپناهی، مهدی امینی خواه، مریم سلطانی، قدرت الله ایزدی (آقارشید)، محمد الهی و زهرا فتحی از بازیگران این مجموعه هستند
کلمات کلیدی: به خاطر من-سریال به خاطر من-خرید سریال به خاطر من-سریال ایرانی به خاطر من-خرید سریال ایرانی به خاطر من."
شماره مجوز: 155/101323

قیمت : 7500 تومان



روش خرید: برای خرید "سریال به خاطر من اورجینال" ، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


1-روی دکمه خرید پستی کلیک نمایید.
2-فرم مربوطه را به صورت کامل و صحیح پر نمایید.
3-سفارش خود را درب منزل از پستچی تحویل گرفته سپس هزینه را پرداخت نمایید.





سایر محصولات :
خرید پستی سریال به خاطر من اورجینال
خرید پستی سریال بازگشت شرلوک هولمز دوبله فارسی اورجینال
خرید پستی سریال ایرانی فرار بزرگ اورجینال
خرید پستی سریال هندی تلخ و شیرین دوبله فارسی اورجینال
خرید پستی سریال باغ گیلاس ورجینال
خرید پستی سریال دختران اورجینال
خرید پستی سریال آدمخوارها اورجینال
خرید پستی سریال جراحان دوبله اورجینال
خرید پستی سریال کارآگاهان اورجینال
خرید پستی سریال سلام اورجینال
خرید پستی سریال گل یا پوچ اورجینال
خرید پستی سریال ابراهیم خلیل الله اورجینال
خرید پستی سریال بهترین تابستان من اورجینال
خرید پستی سریال ساعت فراموشی اورجینال
خرید پستی سریال ارث بابام اورجینال
خرید پستی سریال پیله های پرواز اورجینال
خرید پستی سریال سفر سبز اورجینال
خرید پستی سریال قدیمی زورو دوبله فارسی اورجینال
خرید پستی سریال گرگها اورجینال
خرید پستی سریال کمین اورجینال
خرید پستی سریال شیخ بهایی اورجینال
خرید پستی سریال من نه منم اورجینال
خرید پستی سریال هتل اورجینال
خرید پستی سریال ریحانه اورجینال
خرید پستی سریال گل بارون زده اورجینال
خرید پستی سریال گاو صندوق اورجینال
خرید پستی سریال پس از سالها اورجینال
خرید پستی فیلم آرواره ها دوبله فارسی اورجینال
خرید پستی سریال چهل سرباز اورجینال
خرید پستی سریال دیدار اورجینال
خرید پستی سریال نردبام آسمان اورجینال
خرید پستی سریال کلانتر 2 اورجینال
خرید پستی سریال مار و پله اورجینال
خرید پستی سریال کمیسر لسکو دوبله فارسی اورجینال
خرید پستی سریال لحظه های خوش اورجینال
خرید پستی سریال ستاره سهیل اورجینال
خرید پستی سریال زن بابا اورجینال
خرید پستی سریال حلقه سبز اورجینال
خرید پستی سریال خواب و بیدار اورجینال
خرید پستی سریال کلید اسرار 1 دوبله فارسی اورجینال

سریال جنایت و مکافات دوبله فارسی اورجینال
سریال روزهای زیبا اورجینال
سریال ایوب پیامبر ع اورجینال
سریال به همین سادگی523
سریال و خداوند عشق را آفرید اورجینال
سریال بادبانهای برافراشته دوبله فارسیاورجینال 397
سریال روزی روزگاری391
سریال حکیم عمر خیام دوبله اورجینال
سریال به خاطر من اورجینال


کلمات کلیدی :روی دکمه خرید ریال دکمه زیر درب منزل ریال ایرانی اورجینال ریال نمایید اورجینال

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی