kpiona

  • ۰
  • ۰

عبادت

عبادت

عبادت لینک دانلود و خرید پایین توضیحات فرمت فایل word و قابل ویرایش و پرینت تعداد صفحات: 1 عبادت نام تو رو آورده ام دارم عبادت میکنمگرد نگاهت گشته ام دارم زیارت میکنمدستت به دست دیگری از این گذشته کار من اما نمی دانم چرا دارم حسادت میکنمگفتی دلم را بعد از این دست کس دیگر دهم شاید تو با خود گفته ای دارم اطاعت میکنمرفتم کنار پنجره دیدم تو را بگذریم چیزی ندیدم این چنین دارم رعایت میکنم من عاشق چشم تو ام تو مبتلای دیگریدارم به تقدیر خودم چندیست عادت میکنمتو التماسیم می کنی جوری فراموشت کنمبا التماس ولی تو را به خانه دعوت میکنم گفتی محبت کن برو باشد خداحافظ ولی رفتم که تو باور کنی دارم محبت میکنم ادامه و دانلود

عاشورا

عاشورا لینک دانلود و خرید پایین توضیحات فرمت فایل word و قابل ویرایش و پرینت تعداد صفحات: 3 عاشورا عاشورا در لغت به معنای دهمین است. در نزد مسلمانان منظور از عاشورا روز دهم ماه محرم سال ۶۱ هجری قمری است. با گاهشماری هجری خورشیدی این روز مطابق است با ۲۱ مهر ۵۹. شهرت این روز به خاطر آن است که حسین ابن علی بن ابی طالب - امام سوم شیعیان - و یاران وی در واقعه کربلا در جنگ با لشکر یزید کشته شدند و مسلمانان در آن سوگواری میکنند. در مناطق شیعه نشین مراسم عزاداری برگزار می‎‏شود. در تقویم رسمی ایران این روز تعطیل میباشد. تاریخچه اولین مراسم سوگواری را زینب در مسجد کوفه بر امام حسین برگزار کرد.قبل از آن در کنار اجساد شهدا در کربلا برگزارشد واقعیت اشتباه در جامعه ی اسلامی گفته می شود که عاشورا در اواسط تابستان روی داده است، اما با محاسباتی نسبتا ساده می توان به این موضوع پی برد که تارخ دقیق عاشورا 10 دسامبر 680 میلادی به تاریخ گرگورین (که البته در آم تاریخ استفاده نمی شده) است. البته تاریخ دقیقتر را از لحاظ نجومی با تاریخ شمسی اعلام می کنند که 22 آذر 59 هجر

دانلود مقاله سمپاش

دانلود مقاله سمپاش فرمت فایل: ورد (قابلیت ویرایش ) قسمتی از محتوی متن تعداد صفحات : 11 صفحه مقدمه: سموم شیمیایی در پیشرفت سریع تولیدات کشاورزی نقش بزرگی ایفا کرده و خواهند کرد.با استفاده از سموم کیفیت و کمیت محصولات، اصلاح و افزایش پیدا کرده و استفاده از سموم علف کش نیاز به نیروی کاری برای کنترل علفهای هرز را تا حدی کاهش داده است ولی استفاده از سموم شیمیایی به بعضی مسائل جدی زیست محیطی منتج شده که این مسائل ، باید هم از نظر استفاده کننده و هم از طرف طراح ادوات سمپاشی مورد توجه قرار گیرد. در این مقاله فرض بر این گرفته شده است که خواننده از ساختمان و اجزاء سمپاشها اطلاع کافی دارد و نیاز به توضیح مجدد نمی باشد.سعی بر این است تا جنبه های عملی سمپاشی به خصوص کالیبراسیون آن مورد تاکید بیشتر قرار گیرد. سمپاشهای پشتی دستی از انواع محلولپاشهای کوچک که به طور گسترده مورد استفاده قرار می گیرند.اجزا تشکیل دهنده این محلولپاشها معمولا عبارت است از : 1- مخزن 2- پایه مخصوص قرار گرفتن بر روی زمین 3- تکیه گاه مناسب برای قرار دادن آن در پشت کارگر سمپاش (درست

دانلود مقاله سموم آفت کش

دانلود مقاله سموم آفت کش فرمت فایل: ورد (قابلیت ویرایش ) قسمتی از محتوی متن تعداد صفحات : 40 صفحه TDE (DDD) با نام تجارتی روتان یا تتراکلرواتان است. از مهمترین آنالوگهای د.د.ت است که در گذشته برای کنترل انواع مختلفی از آفات مورد استفاده قرار گرفته است.این سم از احیاء د.د.ت بدست میاید.د.د.د برای مهرهداران کم خطر بوده و سمیت آن حدود 0.2تا 0.1د.د.ت میباشد.برای موش صحرائی میلیگرم بر کیلوگرم 3400=LD50میباشد.در حالیکه LD50د.د.ت برای موش صحرایی از طریق گوارشی برابر 250 میلیگرم بر کیلوگرم وزن بدن است.این سم روی غدد فوق کلیوی پستانداران فوقالعاده اثرات ناگواری دارد. به طور کلی در سموم کلره هر اندازه تعداد اتمهای کلر کمتر شود و جای آنها را گروههای هیدرواکسی یا متیل بگیرد سمیت آن کاهش مییابد. اتریمفوس&nb

عاشورا در آیینه کلام معصومان2

عاشورا در آیینه کلام معصومان2 لینک دانلود و خرید پایین توضیحات فرمت فایل word و قابل ویرایش و پرینت تعداد صفحات: 6 اهمیت عاشورا در آیینه کلام معصوما2 کلام پیامبر اکرم(ص) روایات متعددى در منابع شیعه و اهل سنّت از پیامبر اکرم(ص) درباره شهادت امام حسین(ع) و عاشوراى او نقل شده است که فقط به یک روایت از طریق اهل سنّت اکتفا مى‏کنیم عایشه مى‏گوید: «روزى جبرئیل بر رسول خدا(ص) نازل شد و به آن حضرت وحى ن

  • ۹۶/۱۱/۰۶
  • آسمان آبی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی